Ako stvari pogledamo sa malo vedrije strane, izbori su velika i vrlo zanimljiva društvena igra. U njoj postoje različiti timovi i kapiteni. Postoje strategije, planovi, programi, predlozi i obećanja. Postoje pravila i uslovi koje svaki tim treba da ispuni, da bi se plasirao u željenu ligu takmičenja.
Svaki tim ima svoju kampanju, a svaka kampanja svoje poruke. Svi imaju svoje boje, svoje slogane i svoj dizajn. Mesecima unazad, svi su razvijali svoje reklame, uvežbavali javni nastup i doterivali svoje programe. Usput su konsultovali stručnjake i svu postojeću literaturu, a sve u želji da nam se dopadnu i da osvoje naše poverenje. Nakon mnogo rada, truda, istraživanja i razmišljanja, oni nam se predstavljaju i bore za našu pažnju.
Svaki tim ima svoje vatrene navijače. Ali, svaki tim ima i neku dodatnu, skrivenu publiku, koja nije uvek u prvim redovima, pa ipak: prati igru, sve kritikuje i analizira. Sve propituje , o svemu razmišilja, savetuje se s porodicom, komšijama i prijateljima.
Da bi se organizovalo takmičenje između plasiranih timova, potrebno je okupiti veliki broj sudija, sakupljača lopti, članova obezbeđenja, portira i vratara… a to je mnogo, mnogo ljudi, koji se međusobno upoznaju, komuniciraju, sarađuju, razmenjuju svoja mišljenja i iskustva. Svi takmičari žele da ostvare što bolji rezultat, a svi mi zajedno – računajuči i takmičare, odlučujemo o rezultatu.
Bolje bi nam bilo da SVI odlučujemo o rezultatu, jer naša budućnost i svi naši životi zavise od tog rezultata. Vaš zadatak u ovoj igri je da izaberete svoj tim, pri čemu i sami možete imati sopstvene strategije, taktike, planove, želje, uslove i nade. Ne glasti znači – kvariti igru. Ne glasati znači – minirati sve nas ostale.